წესები და პირობები

გადახდა და განვადება

ანგარიშსწორება:

ძვირფასო მომხმარებლებო, ინტერნეტ მაღაზია ანგარიშსწორების რამდენიმე საშუალებას გთვაზობთ:
– ნაღდი ანგარიშსწორება
– გადარიცხვა (უნაღდო ანგარიშსწორება)
– განვადება

ანგარიშსწორების შემდეგ თქვენ გადმოგეცემათ ჩეკი და პროდუქტის საგარანტიო ფურცელი

ნაღდი ანგარიშსწორება

გადახდა შესაძლებელია:
– კურიერთან, თბილისის მასშტაბით მიწოდებისას
– კურიერთან, მთელი საქართველოს მაშტაბით მიწოდებისას
– ნებისმიერი სახის მიწოდებისას თქვენ ჩეკსა და პროდუქტის ოფიციალურ გარანტიას მიიღებთ

განვადება

ინტერნეტ მაღაზია რამდენიმე ბანკთან თანამშრომლობს:
განვადების პირობები 100Mall-ში
-თიბისი ბანკი, კრედო ბანკი, კრისტალ ბანკი
კრედიტის გაფორმება ჩვენს საიტზე ონლაინ რეჟიმში ან თქვენ მიერ არჩეული ბანკის წარმომადგენელთანაა შესაძლებელი. ამისთვის, აუცილებელია მაღაზიის მენეჯერისგან ინვოისის მიღება (შესაძლებელია ელ.ფოსტით).

გადარიცხვა

იურიდიული და ფიზიკური პირებისთვის აუცილებელია მაღაზიის მენეჯერისგან ინვოისის მიღება

>გარანტია და შეცვლა

ყურადღებით გაეცანით საგარანტიო ხელშეკრულებას!

“ჩვენს მაღზიაში შეძენილ ყველა პროდუქტზე მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია მოქმედებს. საგარანტიო მომსახურება ავტორიზირებული სერვის ცენტრებით, თქვენ მიერ წარდგენილი საგარანტიო ტალონის საფუძველზეა უზრუნველყოფილი, რომელიც არ უნდა იყოს დაზიანებული და აუცილებელია შეიცავდეს გაყიდვის თარიღსა და ჩვენი მაღაზიის ბეჭედს.”

საგარანტიო შეთანხმება უქმდება, იმ შემთხვევაში თუ:

გასულია საგარანტიო ვადა;
საგარანტიო საბუთის(ში): არ წარდგენის; დაზიანების; არაზუსტი ან შესწორებული ტექსტის; გაყიდვის თარიღის, გამყიდველის ბეჭდის და ხელმოწერის არარსებობის შემთხვევაში;
მოწყობილობა გამოიყენებოდა არადანიშნულებისამებრ;
დარღვეულია მოხმარების/მონტაჟის წესები და არ შეესაბამება ინსტრუქციით გათვალისწინებულ ექსპლუატაციის პირობებს;
მოწყობილობაზე არასაგარანტიო რემონტის კვალი აღინიშნება (ნივთის თვითნებურად ან არაოფიციალურ წარმომადგენლებთან შეკეთება);
დაზიანება გამოწვეულია გარეგნული/ვიზუალური ცვლილებით, მოწყობილობის სქემის ან პროგრამული უზრუნველყოფის შეცვლით;
მოწყობილობის სერიული ნომერი წაშლილია ან შეცვლილი;
დაზიანებული, წაშლილი ან დაკარგულია მოწყობილობის სერიული ნომერი, პლომბი, საფიმო ნიშანი;
მოწყობილობას აღენიშნება: ვიზუალური, მექანიკური, ელექტრო ან თერმული დაზიანება;
მოწყობილობა არ იყო გამოყენებული დანიშნულებისამებრ, სათანადოდ ტრანსპორტირებული, დამონტაჟებული და გამოყენებული მომხმარებლის მიერ;
დარღვეული იყო მოწყობილობის ექსპლუატაციისა და შენახვის წესები

ნივთის შეცვლის ან დაბრუნების პირობები

პროდუქტს აღმოაჩნდა ქარხნული დეფექტი რეალიზაციიდან 24 საათის განმავლობაში. სერვის ცენტრის მიერ ქარხნული დეფექტის დადასტურების! შემთხვევაში პროდუქტი შეიცვლება;
სერვის ცენტრების მისამართები და ტელეფონის ნომერები მითითებულია საგარანტიო საბუთში.იმისთვის, რომ შეძენილი ტექნიკის მუშაობა ხანგრძლივი და საიმედო იყოს, გირჩევთ ყურადღებით წაიკითხოთ საგარანტიო საბუთი და ექსპლუატაციის ინსტრუქცია.

მიტანის სერვისი

თბილისი – მეორე დღეს არის მიტანა შესაძლებელი მიწოდების საფასური 5 ლარი
რეგიონები – 10 ლარიდან 2 დან – 4 სამუსაო დღეში